मैले पोखेका शब्दहरू (लघुकथा)

मैले पोखेका शब्दहरू (लघुकथा)

January 15, 2011 at 8:49pm, Jebel Ali, Dubai

कुमार दुबई आएर सेक्युरिटी गार्डको काम गरेको पनि लगभग ७ बर्ष भयो । घरमा छोराछोरी अनि अरू परिवारको मायाले उनलाई किन हो तान्न सकेको छैन भन्ने लाग्थ्यो । किनकी उसले मजदुरी गरेर कमाएको पैसा, यतै नै मोज गरेर सकाउँथ्यो । कहिलेकाँही खर्च गरेर बचेको पैसा मात्र नेपाल पठाउँथ्यो, त्यो पनि थोरै मात्र ।  घरमा श्रीमतीले फरिया फेर्न पाएको छ,छैनः छोराछोरीले राम्रो शिक्षा पाएको छ, छैनः उसलाई कुनै मतलब नै थिएन तर यहाँ भने मनग्गे खर्च गर्थे। उसले एकजना फिलिपिनो केटीलाई हितैषी मित्र बनाएको छ भन्ने कुरा, अरू साथीहरूबाट मैले थाहा पाएँ। यहाँ सम्म कि उसले तलब बुझ्ने बैक कार्ड समेत तीनै केटीले राखेको हुन्थ्यो । थुप्रै साथीहरूले सम्झाएको रहेछ  तर दाल गलेको रहेनछ । जसले जे भने पनि उसले नमान्ने रहेछ ।

उसलाई सही बाटोमा ल्याउन मैले पनि प्रयत्न गरे । साथीको मार्फत् उसलाई भेटे, अगाडि राखेर कुरा गरे । उसमा म परिवर्तन चाहन्थे तर उसले मैले पोखेका शब्दहरूलाई कुनै स्थान नै दिएन । हरेक प्रश्नलाई उसले गलत अर्थले जवाफ दिन्थे । लगभग १ घण्टाको बसाईमा उसको मन परिवर्तन गर्न मैले सकिन । सायद मेरो सम्झाईमा नै कुनै कमि थियो कि? वा उसको भावनालाई  कुल्चेर मैले कुनै पाप त गरिन भन्ने लाग्थ्यो । खुल्ला विश्वमा जसलाई जे मन लाग्यो गर्न पाउने स्वतन्त्रता के मैले मिचेकै हो त? वा कुनै दिन के समयले उसमा परिवतर्न ल्याउँला ?

About Ram Tamang

I'm no different to the average person. I am a happy go lucky individual and go with the flow. I am very courageous and have strong morals. I am down to earth and simple person. I like to walk to the beaches and love to do meditation there. During my leisure time I read, go shopping, go driving or go for yoga. I am a kind, caring, sincere person and have a genuine concern for other people. I enjoy doing things for other people as well as sharing experiences and activities with family and friends. I like playing guitar, spending time outside, listening music, and I enjoy watching sports. Moreover, I like to write songs regarding nature, spirituality and love. Any suggestions, don't forget to mail me at: ramtamang@outlook.com

Posted on March 9, 2014, in लघुकथाहरू (Short Stories). Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

